Сьогодні: 18.06.2018
banner468x60
«Коли ліс рубають, тріски летять» - у даному випадку йдеться не про ліс, а про вирубку аварійних дерев вздовж доріг у деяких селах Городянського району на Чернігівщині, та про інформаційні тріски, що розлітаються по різноманітних ЗМІ. В численних сюжетах (у тому числі на телеканалі «Інтер») і публікаціях на цю тему підприємців з Чернігова, які ведуть цю діяльність, без вироку суду називають «чорними лісорубами», «екологічними терористами», злочинцями та шахраями, які чинять беззаконня. Хто стоїть за такими звинуваченнями? На підставі яких документів діють ці підприємцями? Якою є відповідальність за наклеп і плямування ділової репутації в подібних інформаційних компаніях?
У Тернополі відбулася презентаціяпрактичного посібника з питань реформування державних та комунальних ЗМІ, який видано в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). А також  відбувся тренінг для редакторів районних газет Тернопільської, Львівської, Волинської та Закарпатської областей на теми «Стратегічне планування в медіа організації або як потрапити в майбутнє» та «Газетний дизайн і верстка». Тож вони мають можливість відразу ознайомитись з новим виданням та обговорити його зміст.
Наявність уніформи мала б сприяти підвищенню культури обслуговування в громадському транспорті, ідентифікації автотранспортного підприємства і водія/кондуктора. З прийняттям нового договору на пасажирські перевезення, з’явилась нова вимога до абсолютно всіх перевізників міста – це уніформа для водіїв та кондукторів. Причому це мав би бути єдиний зразок форми водіїв міських автобусних маршрутів в усіх транспортних засобах, незалежно від типу.
На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси  Ігор ФЕДОРЕНКО. «У 2016 році сесією районної ради було прийнято рішення про вихід зі складу засновників. Попередньо на зборах трудового колективу ми обрали спосіб роздержавлення. Як і зазначено у Законі, все було зроблено у визначений термін. Але далі редакція жодних дій не вчинила.  І  районна рада – так само. До кінця процесу реформування залишилося менше року. А ми не знаємо, що робити далі. Будемо дуже вдячні, якщо ви зможете нам пояснити». 
Можливість впровадження електронного квитка у міському пасажирському транспорті Чернігова як у переважної частини населення, так і у транспортних експертів викликає певний скепсис. Попри перспектив електронного квитка, наближення громадського транспорту у Чернігові до таких категорій, як «безпечний» та «комфортний» дуже і дуже повільне. Справа в тому, що в місті залишилась купа проблем з транспортом, які накопичувались десятиліттями. І тільки впровадження електронного квитка не вирішить всі проблеми. В цій статті поговоримо саме про комфорт під час перевезень.
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next