Про медіа-центр "Моє місто"
Шановний друже, вітаємо!
В сфері надання інформаційних послуг ми працюємо вже понад 6 років. Організовуємо медіа-заходи, проводимо прес-конференції, брифінги, презентації проектів, круглі столи та творчі зустрічі, прес-тури, навчальні тренінги та семінари для громадських організацій, комерційних і комунальних установ, органів місцевого самоврядування, підприємців і депутатів, громадських діячів, спортсменів і науковців. Знаходимо вагомі інформаційні приводи, аби зацікавити журналістів. Маємо гарну конференц-залу в центрі міста, надаємо повний пакет послуг з конференц-сервісу.
Чому саме ми?
За цей час розробили та провели більш ніж 150 інформаційних компаній, в тому числі прес-конференції, прес-тури для різноманітних клієнтів. З нами співпрацювали замовники всеукраїнського рівня (деякі проекти USAID та Світового банку в Україні, Інститут Пилипа Орлика, Український освітній центр реформ) та місцеві: КП «Чернігівбудінвест», Куликівський та Ічнянський молокозаводи, будівельна компанія «Основа-буд», приватне підприємство «Полюс достатку», фермерське господарство «Магнат», обласна організація Спілки жінок України, ГО «Сяйво Сіверщини», ГО «Ресурс», благодійний фонд «АРАТТА», ГО «Голос батьків» та інші).
Зокрема, в 2015-му ми провели прес-конференцію голови місії USAID в Україні Джеда Бартона під час візиту до Чернігова, вели медіа-супровід ІІІ форуму ділових і творчих жінок Чернігівщини, на базі ІІ міської лікарні провели прес-конференцію за участю зірок кардіохірургії з інституту імені Амосова, організовували творчі зустрічі відомого поета Сергія Жадана в Чернігові. В 2016-му вели інформаційний супровід Форуму роботодавців і підприємців, активно співпрацювали з народними депутатами О.Кодолою та В. Дубілем, провели прес-тури на традиційний Миколаївський ярмарок до Коропа, на діючі підприємства Ніжина та крохмальний завод «Вімал» у Чернігові.
В чому наші переваги?
- - Індивідуальний підхід до кожного клієнта. Ми знаходимо такий формат співпраці, який максимально задовольняє потреби нашого клієнта.
- - Професіоналізм і компетентність. На медіа-ринку ми вже понад 6 років. Наш досвід у журналістиці – майже 20 років. Ми готуємо якісні тексти, а також знаємо, чим відрізняються прес-реліз від прес-анонсу, а прес-конференція – від брифінгу. Ми розуміємо особливості роботи журналістів у різних медіа: Інтернеті, на радіо та телебаченні, друкованих виданнях.
- - Працюємо творчо й креативно, але водночас – якісно та відповідально.
- - Маємо дружні контакти з місцевими ЗМІ та журналістами, а також власкорами всеукраїнських медіа («СТБ», «Новий канал», «1+1», «5 канал», «Голос України», «Укрінформ», «УНІАН» тощо). Зазвичай наші заходи відвідують 10-20 представників ЗМІ.
- - Інформацію про наші заходи розміщуємо на власному сайті www.media-center.net.ua, маємо сторінку в ФБ https://www.facebook.com/pages/Медіа-центр-Моє-місто/234585160045777 , яку відвідують представники ЗМІ та громадські активісти.
- - Відповідаємо за результат, готуємо розширений моніторинг.
- - Постійно підвищуємо свій особистісний та професійний рівень.
Як ми працюємо?
-
- Зустрічаємося з клієнтом для вивчення його потреби, запиту.
-
- Пропонуємо детальний план інформаційної компанії та формат заходу (прес-конференція, прес-тур, брифінг, творча зустріч, експертне обговорення проблеми тощо). При потребі запрошуємо місцевих експертів.
-
- Складаємо медіа-план, розробляємо бюджет інформаційної-компанії.
-
- Готуємо та поширюємо в ЗМІ прес-анонс (інформації про подію).
-
- Анонсуємо подію (прес-конференцію, прес-тур) у соціальних мережах.
-
- Завчасно акредитуємо представників ЗМІ. Запрошуємо на наш захід журналістів, які працюють у Чернігові, та власкорів всеукраїнських видань (зазвичай це 10-20 журналістів, в тому числі представники радіо та телекомпаній, Інтернет-видань).
-
- Готуємо якісний прес-реліз, що вміщує головні тези про цю подію, цитати спікерів.
-
- Для проведення прес-конференцій орендуємо комфортну конференц-залу в центрі Чернігова. Маємо обладнання для тренінгів, семінарів, презентацій (ноутбуки, проектор, екран, фліп-чарти тощо).
-
- Надаємо послуги з ведення медіа-заходу (модерація), представляємо спікерів, слідкуємо за часом і регламентом.
-
- Готуємо чай-каву-пригощання для учасників медіа-заходу (за бажанням клієнта – замовляємо каву-паузу, фуршет чи обід).
-
- Надаємо фото-звіт про медіа-захід в електронному вигляді.
-
- Розміщуємо пост-реліз на нашому сайті, робимо розсилку по ЗМІ, журналісти яких не змогли взяти участь у прес-конференції.
-
- Готуємо розширений звіт (моніторинг ЗМІ за результатами).
-
- Мінімальний очікуваний інформаційний резонанс: 5 публікацій у друкованих ЗМІ, 5 повідомлень на інтернет-сайтах, 2-3 сюжети на радіо та телебаченні.
-
- Надаємо документи для фінансової звітності від ФОП (ІІІ група).
-
- Ми надаємо повний пакет конференц-послуг, організовуємо та проводимо різноманітні заходи для НГО та бізнесу.
Сподіваємося на взаємовигідну співпрацю!
Як з нами зв’язатись?
Пишіть листи на адресу: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Або телефонуйте за номерами: 093-899-8052, 068-237-6905 та 050-465-7597