Сьогодні: 18.06.2018
banner468x60
Вижити у складний час, не лише роздержавитися, а й створити успішне прибуткове підприємство – як крок за кроком подолати цей шлях вже знають редактори районних газет Чернігівської, Житомирської та Полтавської областей, які взяли участь у тренінгах «Стратегічне планування в медіа-організації або як потрапити у майбутнє» та «Загальні принципи побудови дизайну газети». Заняття в Чернігові пройшли в рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» У-Медіа, що реалізується "Інтерньюз в Україні" й фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID).
На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси  Ігор ФЕДОРЕНКО. Хто здійснює управління редакцією комунального друкованого ЗМІ протягом строку заявлення кредиторами своїх вимог (з дня звернення до державного реєстратора для реєстрації рішення про припинення юридичної особи, редакції комунального друкованого ЗМІ,  до дня державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації шляхом перетворення) – керівник редакції комунального друкованого  ЗМІ чи голова комісії з припинення? Чи може керівник редакції комунального друкованого ЗМІ бути одночасно головою комісії з припинення та стати керівником новоствореного підприємства?
На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси  Ігор ФЕДОРЕНКО.    1.Чи може трудовий колектив перетворити редакцію комунального друкованого ЗМІ (міської газети) у суб’єкт інформаційної діяльності – інформаційне агентство, зареєстроване як юридична особа у формі  ПП чи ТОВ із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації (газети), та отримати свідоцтво про державну реєстрацію інформагентства та нове свідоцтво друкованого ЗМІ (газети)?
Днями креативний тур команда ВУМу здійснила до Чернігова. Презентацію та майстер-клас від Відкритого Університету Майдану у Чернігові вдалося провести для студентів Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка,  а згодом, ввечері – для активних громадян, представників громад та бізнесу, журналістів.
Запрошуємо редакторів комунальних ЗМІ Чернігівської, Полтавської та Житомирської областей  до участі у дводенному тренінгу на теми:  «Стратегічне планування в медіа-організації або Як потрапити в майбутнє» та «Газетний дизайн і верстка».
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next