Сьогодні: 26.04.2024
banner468x60
Наявність уніформи мала б сприяти підвищенню культури обслуговування в громадському транспорті, ідентифікації автотранспортного підприємства і водія/кондуктора. З прийняттям нового договору на пасажирські перевезення, з’явилась нова вимога до абсолютно всіх перевізників міста – це уніформа для водіїв та кондукторів. Причому це мав би бути єдиний зразок форми водіїв міських автобусних маршрутів в усіх транспортних засобах, незалежно від типу.
На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси  Ігор ФЕДОРЕНКО. «У 2016 році сесією районної ради було прийнято рішення про вихід зі складу засновників. Попередньо на зборах трудового колективу ми обрали спосіб роздержавлення. Як і зазначено у Законі, все було зроблено у визначений термін. Але далі редакція жодних дій не вчинила.  І  районна рада – так само. До кінця процесу реформування залишилося менше року. А ми не знаємо, що робити далі. Будемо дуже вдячні, якщо ви зможете нам пояснити». 
Можливість впровадження електронного квитка у міському пасажирському транспорті Чернігова як у переважної частини населення, так і у транспортних експертів викликає певний скепсис. Попри перспектив електронного квитка, наближення громадського транспорту у Чернігові до таких категорій, як «безпечний» та «комфортний» дуже і дуже повільне. Справа в тому, що в місті залишилась купа проблем з транспортом, які накопичувались десятиліттями. І тільки впровадження електронного квитка не вирішить всі проблеми. В цій статті поговоримо саме про комфорт під час перевезень.
Вижити у складний час, не лише роздержавитися, а й створити успішне прибуткове підприємство – як крок за кроком подолати цей шлях вже знають редактори районних газет Чернігівської, Житомирської та Полтавської областей, які взяли участь у тренінгах «Стратегічне планування в медіа-організації або як потрапити у майбутнє» та «Загальні принципи побудови дизайну газети». Заняття в Чернігові пройшли в рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» У-Медіа, що реалізується "Інтерньюз в Україні" й фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID).
На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси  Ігор ФЕДОРЕНКО. Хто здійснює управління редакцією комунального друкованого ЗМІ протягом строку заявлення кредиторами своїх вимог (з дня звернення до державного реєстратора для реєстрації рішення про припинення юридичної особи, редакції комунального друкованого ЗМІ,  до дня державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації шляхом перетворення) – керівник редакції комунального друкованого  ЗМІ чи голова комісії з припинення? Чи може керівник редакції комунального друкованого ЗМІ бути одночасно головою комісії з припинення та стати керівником новоствореного підприємства?
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next