Декоративні дерева в ящиках з’явилися на вулицях і алеях нашого обласного центру на початку травня. Це катальпа́ бігнонієподі́бна, індіанське бобове дерево (Catalpa bignonioides Walt.) — деревовидна рослина роду катальп (Catalpa) з родини бігнонієвих (Bignoniaceae). Батьківщиною катальпи (звичайної) є південно-східні штати США. Зазвичай таке деревце виростає до 7-10 метрів з діаметром крони – до 6-7 метрів. У нас воно буде трохи меншим, це декоративна форма «Нана» висотою до 2,5м і кроною до 5м. Подібні елементи озеленення можна зустріти в багатьох містах Європи, Америки, Азії. У нас в Чернігові вони з’явилися вперше. Тож представники КП «Зеленбуд» запросили журналістів у прес-тур, аби презентувати нові ідеї, проекти та здобутки.
На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси Ігор ФЕДОРЕНКО. «В нашій редакції повинні відбутися збори, на яких буде вирішуватися питання заснування товариства з обмеженою відповідальністю. Склалася така ситуація, що головний редактор звільнив частину трудового колективу і набрав нових працівників, щоб отримати більшість на зборах на свою користь. Ми пропрацювали в редакції багато років, але за результатами цих зборів «більшість» прийме таке рішення, що ми отримаємо лише кілька відсотків, тоді як редактор – 50, а його «більшість» – 20? Чи можемо ми оскаржити таке рішення зборів?»
Встановлення GPS-навігаторів на рухомому складі з публічним онлайн-доступом до них, інформування пасажирів про час до прибуття наступної одиниці рухомого складу кожного маршруту за допомогою інформаційних табло на зупинках та інформування про похвилинні графіки руху на зупинках громадського транспорту є дієвими способами підвищення привабливості громадського транспорту (і, відповідно, збільшення пасажиропотоку), однак найбільш ефективним, особливо у непікові і особливо вечірні години заходом у цій справі є запровадження тактового розкладу. Про це під час Круглого столу «Чи реально зробити громадський транспорт зручним та безпечним у Чернігові» заявили активісти.
На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси Ігор ФЕДОРЕНКО «Працюю редактором районної газети на декретному місці. Призначена була рішенням районної ради на час відпустки по догляду за дитиною до трьох років основного працівника-редактора саме тоді, коли почалося роздержавлення ЗМІ.
В умовах автомобілізації пріоритетом для муніципалітетів є розвиток сталих способів пересування – пішки, велосипедом та громадським транспортом. За таких умов громадський транспорт має бути не соціальним способом перевезень для тих, хто не має власного автомобіля, а реальною альтернативою використання приватного автотранспорту. Таку думку озвучили активісти ГО «Агенції міських ініціатив» під час прес-конференції «Муніципально-приватне партнерство у громадському транспорті: як зробити зручними графіки руху тролейбусів і маршруток».