Сьогодні: 23.11.2024
banner468x60
Какую рекламу лучше использовать, чтобы пресловутой «прибыли» было больше, а деньги приходили чаще и быстрее? Напрашивается ответ - взять журнал покруче с тиражом побольше, поставить туда рекламный макет покрупнее. Однако не стоит ожидать, что тиражи, статус СМИ или прочие рейтинги непременно гарантируют результат. В основе любой эффективной РК лежат грамотно поставленные цели, причем заявление «хотим продавать больше» никак не тянет на такую цель. Если вы начнете размышлять над целями РК, то вскоре поймете, что все, в конечном счете, сводится к тому, чтобы донести НУЖНОЕ сообщение до НУЖНОЙ аудитории и, соответственно, вызвать этим НУЖНУЮ реакцию (первичная покупка, увеличение частоты покупок, рост информированности о товаре, рост узнаваемости марки, лояльность потребителей, укрепление имиджа и т.д.).
Ринок нерухомості в Чернігові: тенденції та перспективи Чи дорожчатимуть квартири в нашому обласному центрі? Чи користуються попитом приватні будиночки? Де вигідніше купувати житло – у забудовника чи на вторинному ринку? Чи спростилася процедура оформлення майнових прав громадян у зв’язку з реорганізацією БТІ? Про основні тенденції ринку нерухомості нашого міста та області журналісти дізналися під час прес-конференції, організованої Медіа-центром «Моє місто».   На запитання представників ЗМІ надали компетентні відповіді: -       Сергій Михайлович Рожець – перший заступник начальника Головного управління юстиції у Чернігівській області; -       Віталій Віталійович Баштовий – начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернігівській області; -       Ольга Іванівна Борисенко – головний спеціаліст відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернігівській області; -       Тетяна Анатоліївна Борисова – приватний нотаріус Чернігівського міського нотаріального округу, уповноважений представник Нотаріальної палати України в Чернігівській області; -       Володимир Васильович Коваленко, приватний нотаріус; -       Сергій Анатолійович Бондаренко, директор АН «Квартал City». Як повідомив присутнім Сергій Бондаренко, вартість квадратного метру житла та попит на нерухомість в Чернігові цього року не зазнали суттєвих змін. Невеличкий підйом ціни був зафіксований на початку 2013-го. Це можна пояснити ажіотажем, що виник наприкінці 2012-го: люди прагнули оформити угоди купівлі-продажу ще за старими нормами законодавства, тому попит значно збільшився, відповідно – й ціна. Попит є як на житло у новобудовах, хоча будівництво в таких обсягах, як ще декілька років тому, у нас в місті вже не ведеться, так і на вторинному ринку.
Больше половины украинцев из городов-миллионников не доверяют телерекламе. Согласно данным исследовательской компании "InMind", резко негативно по отношению к телевизионной рекламе настроены 34% жителей городов-миллионников, а позитивно оценивают ее только 5% зрителей. Как пишет газета "Комментарии", украинцы поставили уровню запоминаемости телерекламы четверку по семибалльной шкале, однако, притом что рекламу они запоминают неплохо, они не доверяют тому, что видят. Уровень доверия телевизионной рекламе опрошенные украинцы оценили в 2,5 балла по семибалльной шкале. 56% жителей крупных городов утверждают, что не доверяют либо полностью не доверяют ТВ-рекламе. А 55% уверены, что увиденная реклама не оказала влияния на их выбор при покупках в магазинеЛюбопытно, что и россияне настроены по отношению к телерекламе негативно: только 41% принявших участие в исследовании компании "AC Nielsen" доверяют ей. Впрочем, ежегодно уровень доверия к традиционным видам рекламы падает во всем мире. А вот источником информации, заслуживающим доверия, и украинцы, и россияне единодушно считают рекомендации знакомых и друзей. Подавляющее большинство опрошенных россиян (86%) считают рекомендации знакомых и друзей самым благонадежным источником информации о товарах и услугах. У украинцев эта цифра несколько ниже: 77% опрошенных полагаются на мнение и советы друзей и родственников. В этом мы несколько отличаемся от наших соседей-европейцев. Согласно данным "AC Nielsen", в Дании, например, сарафанному радио доверяют 62% опрошенных, в Италии - 64%. При этом и итальянцы, и датчане, и литовцы мало доверяют всем традиционным формам рекламы. Только 28% опрошенных датчан, 32% итальянцев и 34% литовцев доверяют рекламе. А 42% чехов вообще не верят в ее эффективность. ДЖЕРЕЛО: smi.liga.net {jcomments on}
Як святкуватимуть 1025-ліття Хрещення Русі-України в Чернігові? Цього року Україна відзначає 1025-ліття Хрещення Київської Русі. В нашій державі відбудеться низка урочистих святкових заходів – як на загальноукраїнському, так і на місцевому рівнях. Християнські Церкви України також проводять свої заходи, повідомив сьогодні, 11 липня під час прес-конференції у кафедральному храмі святої великомучениці Катерини м. Чернігова архієпископ Чернігівський і Ніжинський УПЦ КП Євстратій. Зокрема, Українська Православна Церква Київського Патріархату 15 травня ц.р. на базі Київської православної богословської академії вже провела наукову конференцію, присвячену 1025-літтю Хрещення Київської Русі. 27 червня в столиці відбувся Помісний Собор, однією з тем роботи якого було осмислення визначної події – Хрещення Київської держави. За рішенням Священного Синоду УПЦ КП святкові заходи повинні відбутися також і на рівні єпархій. В ряді областей України вони вже відбулися. Чернігівська єпархія Київського Патріархату планує молитовно відзначити 1025-ліття Хрещення 24 липня – в день пам’яті святої рівноапостольної княгині Ольги.
24 липня 2013 року ГК «Провіант» святкує свій 7-й День народження Історія компанії «Провіант» почалася в 2006 році, коли на фактично недіючий завод продтоварів в райцентрі Ічня прийшли інвестори і за період з листопада 2006 року по березень 2007 року здійснили реконструкцію підприємства. Тоді й був започаткований молочний бізнес-напрямок компанії – флагман ГК «Провіант» – «Ічнянський молочно-консервний комбінат». За 7 років діяльності бізнес ГК «Провіант» успішно і динамічно розвивається. Завдяки модернізації виробництва, правильно обраній стратегії розвитку та інноваційному підходу до організації виробництва підприємство за короткий термін досягло вражаючих результатів.
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next