Сьогодні: 18.06.2018
banner468x60
ПАТ «Чернігівгаз» спрямує 7,6 мільйонів гривень на соціальні гарантії своїм працівникам З 2014 року у ПАТ «Чернігівгаз» діє новий колективний договір, яким передбачено впродовж року спрямувати на соціальні виплати понад 7,6 мільйонів гривень. Вперше текст колдоговору розроблявся так відкрито і прозоро – із залученням не лише адміністрації підприємства та представників профспілкового активу, але й галузевих профспілок.   Колдоговір діятиме протягом наступних п’яти років. Прийняття документу на такий строк свідчить про те, що компанія має стратегічне бачення свого розвитку, розраховує на довготривалу перспективу й може гарантувати своїм працівникам і їхнім родинам стабільність в нинішньому непростому економічному становищі.
ПАТ «Чернігівгаз» встановило дистанційний контроль за постачанням газу в найбільших містах області В 2013 році ПАТ «Чернігівгаз» встановило електронну систему контролю за газопостачанням на 67 газорегуляторних пунктах, що дало змогу підвищити безпеку систем газопостачання Чернігівської області та прискорити реагування на аварійні ситуації. Протягом року електронну систему контролю (телеметрію) встановили на газорегуляторних пунктах в Чернігові, Прилуках та Ніжині. Обладнання оснастили додатковими датчиками і блоками для передачі сигналу.   Основні завдання телеметрії - здійснювати контроль на відстані, систематизувати і оперативно забезпечувати працівників даними щодо стану обладнання газорорегулюючих споруд, а також відслідковувати несанкціоновані проникнення до приміщень. Кожні півгодини контрольні дані оновлюються і виводяться на монітори служб, які займаються обслуговуванням газомереж і споруд на них. Завдяки тому, що інформація постійно накопичується, при необхідності можна відстежити зміни в роботі будь-якого газорегуляторного пункту. Допоміжний акумулятор у разі відсутності електроенергії підтримує живлення протягом 5-ти діб.
С 12 по 14 мая Москва принимала 42 Всемирный рекламный конгресс Международной рекламной ассоциации (IAA). Конгресс, считающийся одним из самых ожидаемых событий мира коммуникаций, проходит один раз в два года и собирает ведущих специалистов рекламной индустрии. Москва, без сомнения, осознала всю важность происходящего действа и предоставила для дискуссий главную площадку столицы — Государственный Кремлевский дворец. IAA, созданная в 1938 году и освещающая все сферы коммуникационной индустрии, провела первый конгресс в 1949 году в Нью-Йорке. После 1961 года встречи рекламщиков начали проходить за пределами США. Сейчас уже на счету конгресса все пять континентов и около 30 городов.
Лидер глобального рекламного рынка WPP заработал за 1 квартал 2010 года $3,23 млрд, а это более чем в 2 раза превышает доход всей российской коммуникационной индустрии вместе взятой - 46 млрд руб. ($1,5 млрд).Крупнейшие рекламно-коммуникационные холдинги представили свои коммерческие отчеты за 1 квартал 2010 года. В итоге, первая четверка расположилась следующим образом: британский WPP заработал $3,23 млрд., что на 2% меньше, чем за аналогичный период 2009 года; выручка американского Omnicom Group увеличилась на 6,3% до $2,92 млрд.; французский Publicis Groupe показал самый существенный рост на 8,1% до $1,47 млрд.; замкнул же четверку лидеров американский Interpublic Group (IPG) с выручкой в $1,34 млрд., что на 1,2% больше.
Пару недель назад «Экономика» начала искать человека, способного возглавить направление ее «расширяющихся digital-активностей». «Телекритика» поинтересовалась, в чем суть расширения (планируется ли запуск самостоятельных интернет-проектов и т.д.). В издательстве ответили, что еще не знают. Человека ищут как раз для того, чтобы он решил, какие шаги стоит делать в данном направлении. В каком-то другом контексте такой пассаж мог бы удивить. Но учитывая, что речь идет об интернете и прочем digital, ничего странного нет. Наоборот, очень даже трезвая самооценка.
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next