Сьогодні: 22.01.2019
banner468x60
Інтернет від «Київстар» підключають за один день! Така можливість стала доступною завдяки новій послузі «Швидке підключення», - повідомляє менеджер зі зв’язків з громадськістю Київської філії «Київстару» Наталія Дадівєріна. «Новий сервіс надає фактичне підключення до мережі фіксованого зв’язку «Київстар» і його активацію на телекомунікаційному обладнанні вже в день подання замовлення! – пояснює пані Наталія. - Замовити послугу «Швидке підключення» можна у наших центрах обслуговування абонентів,  на сайті компанії http://www.kyivstar.ua або в мережах-партнерах «Мобілочка», «АЛЛО» та «Ringoo». За словами Наталі Дадівєріної, у національного лідера телекомринку дуже серйозні плани щодо розвитку напрямку «широкосмуговий інтернет». Адже уже на сьогодні мережа широкосмугового інтернету «Київстар» охоплює 138 міст України, її загальна довжина — 10 тисяч км. До волоконно-оптичної мережі «Київстар» підключено понад 47 тисяч багатоквартирних будинків, а це близько 5 мільйонів домогосподарств.
Єдине вікно – новий стандарт обслуговування клієнтів ПАТ «Чернігівгаз» 17 травня запрацювало «Єдине вікно» для обслуговування клієнтів ПАТ «Чернігівгаз». Про це під час прес-туру до Управління з реалізації та розрахунків за природний газ розповіли керівники підприємства. Відтепер жителі міста і Чернігівського району мають можливість в одному місці за максимально короткий строк отримати послугу з приєднання до газових мереж, а також всі необхідні консультації. За потреби в цьому ж приміщенні можна розрахуватися за газ, укласти договір на постачання газу, замовити ремонт газових приладів і пройти інструктаж з безпеки користування газом у побуті. За словами голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Алли Ярової, відкриття «Єдиного вікна» стало першим кроком до нового формату обслуговування клієнтів. Підприємство досить тривалий час готувалося до цього, вивчало досвід роботи колег, зокрема, Білорусі. Однією з передумов для цього стало прийняття низки законодавчих актів, які впорядкували будівництво нових газових мереж і зробили процедуру газифікації зрозумілою, прозорою і доступною для усіх бажаючих.
Всеукраїнська науково-практична конференція  «Соціальна робота та сучасність: тенденції, виклики, перспективи» 23-24 травня 2013 року з ініціативи факультету соціальної роботи Чернігівського державного технологічного університету (м. Чернігів, вул. 50 років ВЛКСМ 1а, навчальний корпус № 8) відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Соціальна робота та сучасність: тенденції, виклики, перспективи». Початок роботи об 11 годині 23 травня 2013 р. Співорганізаторами конференції є Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, лабораторія соціальної психології; Департамент сім’ї, молоді та спорту, а також Департамент соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації. Метою заходу є актуалізація та мобілізація наявних наукових, освітніх, професійних та інших соціальних ресурсів для вдосконалення системи соціальної роботи, створення умов, що сприяють сталому розвитку та позитивним змінам  у суспільстві.
Як виглядає Чернігів з точки зору рекламістів, споживачів, туристів? «Інтермеццо» замість «Інтермецо» (так перекладається це слово іншомовного походження відповідно до норм українського правопису), «Robin Good» замість «Robin Hood» (саме Робін у каптурі – славнозвісний герой британського епосу), «вул.Г.Полуботка» замість вулиці гетьмана Полуботка – написи з помилками чи просто курйозні частенько зустрічаються на вулицях Чернігова. Крім того, на фасаді одного будинку можна побачити вивіски українською, російською та іноземною мовами (і це не переклад, а назви закладів-сусідів). Наші підприємці примудряються на одному магазині поруч з вивіскою «Гелиос» (російською мовою, бо українською - «Геліос») розмістити пояснення - «Шкіряні сумки» - вже українською. Буває, навіть в одній назві поєднані частини слів з декількох мов! Це виглядає, як головоломка. Втім, найбільше естетичний вигляд вулиць Чернігова псують неохайні, поламані, незрозумілі вивіски.
"Джинсою" (джинса - наголос на останній склад) журналісти називають проплачений матеріал або зумисно приховану рекламу. Отже, це сленгове слівце, яке має ходження серед працівників пера насамперед в Росії і Україні. Але дещо знати про нього не завадить кожному читачеві і глядачеві. Адже ми стикаємося з цим щодня. Походження самого терміну достеменно невідоме; стаття з російської Вікіпедії припускає, що назву джинсі дав український оператор мобільного зв’язку, який активно просував свій продукт – пакет Jeans, послуговуючись в тому числі засобами прихованої реклами.Так чи інак, назва прижилася. А все тому, що замовні матеріали стали звичайною практикою, зокрема і для українських ЗМІ. Інститут Масової Інформації проводить моніторинг чотирьох загальнонаціональних видань на предмет прихованої реклами. Три з них регулярно розміщують сумнівні матеріали у кожному числі!
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next