Сьогодні: 24.11.2024
banner468x60
Загальна тенденція обласних чернігівських медіа - збільшення кількості матеріалів з ознаками замовності. Героями цих матеріалів є переважно очільники міст та місцеві депутати. Основна тема на шпальтах газет і в стрічках новин на сайтах - життя місцевої громади, однак думка пересічних громадян щодо актуальних питань місцевого розвитку в регіональних ЗМІ зустрічається нечасто. Рекламний контекст становить майже половину матеріалів, але не завжди позначений належним чином, що може вводити читача в оману.
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу  Ігор ФЕДОРЕНКО.«Звільнений за кількаденний прогул працівник більше не з’явився в редакції  і не забрав свою трудову книжку. Як бути?»
«Після цього семінару стало більше розуміння, що як залучати кошти для підтримки ініціатив медіа, а також більше впевненості, що це можливо - реалізовувати соціальні, медійні чи навіть індивідуальні проекти, що стосуються різних сфер життєдіяльності людини, суспільства, громади за допомогою краундфандингових платформ», - такі відгуки отримали організатори семінару-тренінгу для редакторів і журналістів, що пройшов у Чернігові 8 жовтня.
Асоціація професійних журналістів та рекламістів Житомирщини запрошує редакторів та журналістів реформованих ЗМІ Чернігівської області, працівників інформаційних відділів громад і прес-служб взяти участь у тренінгу із краудфандінгу для реалізації медійних проектів. Тренінг відбудеться в пятницю, 8 жовтня, в готелі «Придеснянський» у Чернігові (адреса: вул. Шевченка, 99-а). Для участі важливо зареєструватися за посиланням нижче!
Перший офлайн тренінг для редакторів/ок і журналістів/ок реформованих ЗМІ Чернігівської області з основ проектного менеджементу відбувся в Чернігові 24 вересня. Представники 10 редакцій локальних медіа, прес-служб і ГО навчалися генерувати ідеї та оформлювати їх у проектні заявки, рахувати бюджет і шукати партнерів. Це допоможе залучати додаткові кошти для діяльності незалежних медіа та задовольняти інформаційні потреби громад.
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next