Сьогодні: 17.05.2024
banner468x60
На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Чи має редакція законні підстави забирати мій підпис під матеріалами, що розміщуються в газеті та дублюються на сайті, підписуюючи їх натомість назвою видання? Я працюю поза штатом, на гонорарній основі. І хотів би, щоб під суспільно-важливими матеріалами стояв мій підпис, як автора».
На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу   Ігор ФЕДОРЕНКО. «Після адмінреформи нові депутати ради починають тиснути на редакцію, вимагаючи збільшення орендної плати. Чи законні їх вимоги?».
Загальна тенденція обласних чернігівських медіа - збільшення кількості матеріалів з ознаками замовності. Героями цих матеріалів є переважно очільники міст та місцеві депутати. Основна тема на шпальтах газет і в стрічках новин на сайтах - життя місцевої громади, однак думка пересічних громадян щодо актуальних питань місцевого розвитку в регіональних ЗМІ зустрічається нечасто. Рекламний контекст становить майже половину матеріалів, але не завжди позначений належним чином, що може вводити читача в оману.
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу  Ігор ФЕДОРЕНКО.«Звільнений за кількаденний прогул працівник більше не з’явився в редакції  і не забрав свою трудову книжку. Як бути?»
«Після цього семінару стало більше розуміння, що як залучати кошти для підтримки ініціатив медіа, а також більше впевненості, що це можливо - реалізовувати соціальні, медійні чи навіть індивідуальні проекти, що стосуються різних сфер життєдіяльності людини, суспільства, громади за допомогою краундфандингових платформ», - такі відгуки отримали організатори семінару-тренінгу для редакторів і журналістів, що пройшов у Чернігові 8 жовтня.
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next