Сьогодні: 27.07.2024
banner468x60
Інклюзія в Чернігові робить лише перші кроки Представники чернігівських ЗМІ та батьки дітей з особливими навчальними потребами 11 квітня відвідали загальноосвітню школу №24 з елементами інклюзії в нашому обласному центрі. Організатори прес-туру - громадська організація «Голос батьків» та Медіа-центр «Моє місто» намагалися з’ясувати, наскільки ця школа та інші заклади освіти пристосовані для навчання «особливих» дітей, чи готові вони відкрити двері для учнів на інвалідних візках, з ДЦП, аутистів та інших. Мова йде про «інклюзивну освіту», тобто пристосування та структурне реформування навчальних закладів відповідно до потреб усіх без винятку дітей. На сьогодні переважна більшість «особливих» дітей в Чернігові та нашій області навчаються вдома за індивідуальним планом або в спеціальних закладах (в тому числі інтернатних). Тобто дитині завжди чогось бракує: чи-то спілкування з однолітками, чи-то турботи батьків. В розвинених країнах ситуація протилежна: зазвичай «особливі» діти відвідують звичайні садочки та загальноосвітні школи. Лише 3-5% дітей зі складними психо-фізичними вадами навчаються у спецшколах.
Психолог – звичайна професія чи покликання? Хто такий психолог, для кого він працює та які проблеми допомагає вирішувати? – на ці та багато інших актуальних запитань журналістам допомогли знайти відповідь учасники круглого столу «Психологічні послуги в Чернігові: тенденції та перспективи», що провів медіа-центр «Моє місто» з нагоди всеукраїнського Дня психолога (23 квітня). В обговоренні цієї теми  взяли участь фахівці різних напрямків. З представниками чернігівських ЗМІ спілкувалися, зокрема: директор Чернігівського тренінгового центру взаємовідносин Вадим Ванарха, психолог і психотерапевт, тренер Чернігівського тренінгового центру взаємин Тетяна Назаренко, психотерапевт Людмила Колесник, психолог-консультант Тетяна Довга (тренінговий центр «Діалог»), керівник Оздоровчого центру «Фенікс» Ольга Ігнатенко, фахівець з «пісочної терапії» Тетяна Круговець (центр «РозУмка»), психологи Ніла Боровець і Наталя Волинець з Центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді.
Приєднатися до газових мереж у Чернігові та області стало простіше Держава значно спростила та врегулювала процедуру приєднання до газових мереж. Про це під час прес-конференції 24 квітня повідомили керівники ПАТ «Чернігівгаз». Так, Національна комісія з регулювання енергетичного ринку України (НКРЕ) затвердила ставки з приєднання до газових мереж для кожної області і обмежила термін надання послуги з приєднання трьома  місяцями. Таким чином, обласні газорозподільні компанії держава зобов’язала надавати споживачам послугу з приєднання до газовим мереж за встановленою вартістю у встановлені строки. «Нова послуга дозволить працювати зі споживачами на якіснішому рівні, спростити та уніфікувати процедуру приєднання і, відповідно, наблизити газовий ринок України до європейських стандартів, а головне - забезпечить прозорий механізм регулювання взаємовідносин між газопостачальником і замовником»,- заявила голова правління ПАТ «Чернігівгаз»  Алла Ярова.
Інтернет від «Київстар» підключають за один день! Така можливість стала доступною завдяки новій послузі «Швидке підключення», - повідомляє менеджер зі зв’язків з громадськістю Київської філії «Київстару» Наталія Дадівєріна. «Новий сервіс надає фактичне підключення до мережі фіксованого зв’язку «Київстар» і його активацію на телекомунікаційному обладнанні вже в день подання замовлення! – пояснює пані Наталія. - Замовити послугу «Швидке підключення» можна у наших центрах обслуговування абонентів,  на сайті компанії http://www.kyivstar.ua або в мережах-партнерах «Мобілочка», «АЛЛО» та «Ringoo». За словами Наталі Дадівєріної, у національного лідера телекомринку дуже серйозні плани щодо розвитку напрямку «широкосмуговий інтернет». Адже уже на сьогодні мережа широкосмугового інтернету «Київстар» охоплює 138 міст України, її загальна довжина — 10 тисяч км. До волоконно-оптичної мережі «Київстар» підключено понад 47 тисяч багатоквартирних будинків, а це близько 5 мільйонів домогосподарств.
Єдине вікно – новий стандарт обслуговування клієнтів ПАТ «Чернігівгаз» 17 травня запрацювало «Єдине вікно» для обслуговування клієнтів ПАТ «Чернігівгаз». Про це під час прес-туру до Управління з реалізації та розрахунків за природний газ розповіли керівники підприємства. Відтепер жителі міста і Чернігівського району мають можливість в одному місці за максимально короткий строк отримати послугу з приєднання до газових мереж, а також всі необхідні консультації. За потреби в цьому ж приміщенні можна розрахуватися за газ, укласти договір на постачання газу, замовити ремонт газових приладів і пройти інструктаж з безпеки користування газом у побуті. За словами голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Алли Ярової, відкриття «Єдиного вікна» стало першим кроком до нового формату обслуговування клієнтів. Підприємство досить тривалий час готувалося до цього, вивчало досвід роботи колег, зокрема, Білорусі. Однією з передумов для цього стало прийняття низки законодавчих актів, які впорядкували будівництво нових газових мереж і зробили процедуру газифікації зрозумілою, прозорою і доступною для усіх бажаючих.
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next