Сьогодні: 20.10.2018
banner468x60
Обласна бібліотека модернізується та розширює спектр послуг Відсьогодні в Чернігівській обласній науковій бібліотеці ім.В.Короленка за допомогою новітніх комп’ютерних технологій можна не лише знайти важливу інформацію, а й поспілкуватися з родичами, зробити покупки, спланувати відпочинок, знайти клуб за інтересом. Крім того, тут можна провести відео-конференцію, презентацію з використанням мультимедійного обладнання, круглих столів тощо.
ЧОМУ АУДИТОРІЯ СПРЯМУВАЛАСЯ В ІНТЕРНЕТ, А РЕКЛАМА – НА ТЕЛЕБАЧЕННЯ 2010-й год изменит расстановку сил основных медиаканалов. Телевидение впервые перешагнет психологический рубеж в 50% рынка всей медийной рекламы. Доля кинотеатров и интернета останется прежней, несмотря на то, что их (и только их) аудитория заметно растет. Брать реванш интернет начнет уже осенью, а перспективы кино и других рекламоносителей пока что неоднозначны.    Первое полугодие обрисовало неожиданный, никем не прогнозированный рост телевизионных бюджетов. Если не случится никаких экономических катаклизмов, ТВ (с учетом спонсорства) впервые займет более 50% рекламного рынка. Такой прогноз дает исследовательская компания Cortex, причем - опираясь на умеренный сценарий развития. Этот сценарий предусматривает, что к концу года телевизионный бум стихнет. Рекламодатели явно не рассчитывали на столь ажиотажную активность в начале года, они вынуждены переходить в более дорогие классы размещения, чтобы не выпасть из эфира, и в результате тратят намного больше, чем рассчитывали. К октябрю бюджеты могут иссякнуть... Но при любых раскладах телевидение будет самым быстрорастущим медиа (около 40% роста к 2009 году) и сильно улучшит показатели сборов 2008 года.      С учетом того, что половина телевизионных денег придется на холдинг Виктора Пинчука, получится, что 25% огромного по количеству игроков 6-миллиардного рынка уйдет в одни руки. Среди развитых и соразмерных по населению стран похожая ситуация наблюдается разве что в Италии. Но там исторически сложился такой медиаландшафт. Положа руку на сердце, наша картина скорее напоминает ситуацию в каком-нибудь изможденном войнами африканском регионе с тоталитарным режимом. Если судить по структуре рекламных расходов, можно предположить, что у нас нет журналистики, нация не читает прессу, не ходит в кино. Сидим мы все перед телевизором, смотрим сериалы и шоу.  
Банкам заборонили нав'язувати страхові компанії позичальникам Антимонопольний комітет України попередив банки про відповідальність за «нав’язування» своїм позичальникам страхових компаній. У прес-релізі АМКУ сказано, що листи відповідного змісту голова комітету Олексій Костусєв направив на адресу керівників «Райффайзен Банку Аваль», «ОТП Банку», «Укрсиббанку», «ПриватБанку» й «Укрсоцбанку». «Вважаю за необхідне попередити, що в разі надходження в АМКУ бодай однієї письмової скарги, яка свідчитиме про продовження практики нав`язування споживачам певних страхових компаній, - проти цього банку буде порушено справу», - йдеться в листі О.Костусєва.
Молодіжне безробіття – шляхи подолання! З початку цього року громадська організація «Молодіжна альтернатива» спільно з партнерами з практично усіх регіонів України проводила дослідження проблеми молодіжного безробіття та розвитку молодіжного підприємництва. В Чернігові партнером виступала ЧММГО «Молодіжний інформаційний центр». Спільно було проведено фокус-групові дослідження серед представників студентства, підприємців, громадських організацій, депутатів рад різних рівнів, представників органів місцевого самоврядування та влади.
Відповідальність інтернет-ЗМІ Тридцятого червня 2010 року Кабінет Міністрів України вніс до Верховної Ради України законопроект № 6603 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення системи державної реєстрації інформаційних агентств". Законопроектом пропонується додати до Кодексу про адміністративні правопорушення статтю 1867 "Порушення законодавства про інформаційні агентства", якою пропонується встановити штраф у розмірі 2040 грн (120 неоподаткованих мінімумів доходів громадян) за випуск та/або розповсюдження інформаційної продукції інформаційним агентством без його державної реєстрації як суб’єкта інформаційної діяльності або після припинення провадження агентством інформаційної діяльності, а також ухилення від перереєстрації інформаційного агентства у передбачених законом випадках. Зазначений законопроект по своїй суті направлений не так на діючі інформаційні аґенства, як на діяльність інтернет-ЗМІ, діяльність яких до цього часу не врегульована законодавством. Сторінка проекту: http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=38141 {jcomments on}
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next