На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «До нашої редакції звернувся представник факультету журналістики з проханням прийняти студентів на практику. Як правильно оформити їх на роботу, і чи потрібно подавати повідомлення до податкової?».
«Найбільшим професійним викликом у моєму житті став…» – з продовження цієї фрази кожним учасником розпочався тренінг для редакторів(менеджерів) реформованих ЗМІ Сумської, Чернігівської, Житомирської та Одеської областей на тему «Грантовий фандрейзинг для медіа. Як вибороти грант на свій медіапроєкт». Тренерка Ольга Мирович – консультантка з управління проектами та фандрейзингу – попросила розповісти про найбільші виклики, з якими стикнулися місцеві видання після роздержавлення. Найчастіше звучало про пошук коштів, щоб зберегти та розвивати видання. Проблема фінансування знайома більшості редакцій. Тим часом доступним засобом залучити кошти є грантрайтинг – написання заявок для участі в конкурсі на отримання гранту.
Лише у 2020-му людство провело в Інтернеті сумарно понад 1,3 мільярда років! І більшість цього часу — в соцмережах. Це дані щорічного звіту Global Digital 2021. На таке число вплинула і пандемія коронавірусу, бо користувачі почали витрачати більше часу на соцмережі після початку карантинних обмежень, аби компенсувати брак живого спілкування.
Про те, як успішно розвивати місцеве медіа, дізнавалися редактори реформованих ЗМІ Сумської, Чернігівської, Житомирської та Одеської областей. Триденний тренінг для них організував Тернопільський прес-клуб. У перший день з представниками редакцій своїми лайфхаками та практичними порадами ділився Сергій Чернявський –медіаменеджер з досвідом консалтингу менеджменту засобів масової інформації більш як 15-річним досвідом. На початку заходу фахівець звернув увагу присутніх на те, що за останні роки кількість друкованих видань в Україні скоротилася на 10-15%.
На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО .«Під час оптимізації роботи редакції виникла необхідність у прийнятті працівника на роботу за цивільно-правовою угодою. Чи потрібно при цьому подавати повідомлення в податкову?» – Постанову Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 188 від 12.02.2020, було розроблено Мінсоцполітики відповідно до частини третьої ст. 24 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП), яка містить положення щодо укладення трудового договору.