Сьогодні: 06.10.2024
banner468x60
Звіт за результатами моніторингу у травні 2023 року Провідні чернігівські газети намагаються бути максимально наближеними до своїх читацьких аудиторій. Якщо тижневик «Сім днів» орієнтується на містян обласного центру, то, наприклад, «Вісник Ч» більше на читачів сільських громад. Це видно з пріоритетних тем та подачі матеріалів. Однак, це не повинно заважати дотриманню стандартів, зокрема балансу та неупередженості. Жанрова палітра газет є традиційною – інформаційні жанри, інтерв’ю та бліц-опитування переважають. Дефіцит аналітики. Сайти Чернігова все ще  мають проблему з виробництвом власного контенту, в стрічках новин багато запозичень. А деякі з них, як Город cn. розміщує неформатний, газетний контент – статті з місцевих газет, які публікувались тижнем раніше. Це не робить їх привабливими для споживача новин. Все ж, сайти є джерелом оперативної щоденної інформації, яку вони надають чернігівцям. У травні сайти розмістили багато інформації про потреби військових та допомогу волонтерів, розповіді воїнів з «гарячих точок», про хід розмінування територій в області.
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Хочемо зареєструвати онлайн-медіа. Як це має відбуватися? Чи можна зареєструвати його на ФОП, чи треба тільки на ТОВ?».
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ.  На запитання відповідає медіаюрист Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Якщо ФОП зареєстрований на тимчасово окупованих територіях, то чи можуть виникнути проблеми при роботі з ним?».  – Позиція податкової щодо відносин з ФОП,
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.    «Останнім часом трапилося кілька скандальних ситуацій щодо публікації інтерв’ю. Роз’ясніть, будь-ласка, чи редакції справді потрібен дозвіл на публікацію інтерв’ю від особи, у якої воно взяте?».
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Чи дійсно тепер вже не можна перераховувати гроші за рекламу, яку ми розміщуємо на сайті, на підприємця?».
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next