Сьогодні: 25.04.2024
banner468x60
У журналістських матеріалах регіональних медіа у лютому зафіксовано 29% героїнь і 71% героїв. Найвищий відсотковий показник залучення героїнь – у Дніпропетровській області (38%), найнижчий – в Одеській (20%). Друковані видання мають вищий середній показник (31%), аніж інтернет-видання (25%).
Чи вміємо ми розрізняти пропаганду та звичайну інформацію? Чи розпізнаємо, коли нами маніпулюють? Маємо «щеплення» від фейків чи допомагаємо їх розповсюджувати? Що таке «мова ворожнечі» та як можна її уникнути? Про це та інше піде мова на тренінгу для тих, хто не хоче, аби їх дурили зі сторінок газет і журналів, телеекранів чи в Інтернет-виданнях.
Бути батьками близнюків, двійні чи трійні – подвійне чи навіть потрійне навантаження та відповідальність, адже щодня у них виникає безліч питань щодо здоров’я, розвитку та виховання малюків, відповіді на які вони не завжди можуть отримати від своїх близьких. Тому за підтримки Вritish Council та Управління у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради в Чернігові стартував освітній соціальний проект «Ми чи «Я і Я»? Батьки двійнят у пошуках відповіді». Це цикл зустрічей на тематику, що хвилює мультибаттьків, які проходитимуть упродовж року раз на місяць. Презентація проекту відбулася сьогодні в Центрі розвитку «Орігамі».
26 квітня у прес-центрі «Чернігівський вибір» відбувся семінар «Фінансова прозорість територіальних громад». Учасниками заходу стали бухгалтери та фінансисти об’єднаних територіальних громад Чернігівської області.
2 июня в Чернигове впервые пройдет первая большая конференция по интернет–маркетингу. Команда SendPulse готовит 8 докладов от лучших экспертов со всей Украины. SendPulse Marketing Conference станет первой конференцией такого рода в Чернигове и даст толчок для развития сферы интернет-маркетинга в городе.
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next