Компанія COLLAR працює в Чернігові з 1995 року (своє 24-річчя вона відзначає14 грудня). За цей час журналісти не раз спілкувалися із засновниками й керівниками окремих напрямків компанії, бували на виробництві, але прес-тур на це підприємство пройшов уперше! 12 грудня представники ЗМІ на власні очі побачили деякі технологічні цікавинки та інноваційні розробки й навіть «протестували» деякі вироби.
На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Дуже прошу допомогти із зразком договору з журналістом газети, щоб я могла його допрацювати відповідно до наших умов. Із спілкування з колегами-редакторами знаю, що ця тема актуальна зараз для багатьох”.
На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Якою може бути відповідальність за поширення інформації з мережі Інтернет, якщо така інформація виявиться недостовірною?» – На сьогодні в чинному законодавстві України існує тільки цивільно-правова відповідальність друкованого ЗМІ за поширення недостовірної інформації, розміщеної в мережі Інтернет. Такою відповідальністю передбачено наступне. Частиною четвертою статті 32 Конституції України «Кожному гарантується судовий захист права спростовувати недостовірну інформацію про себе і членів своєї сім’ї та права вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням, зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної інформації».
Компанія COLLAR працює в Чернігові з 1995 року (своє 24-річчя вона відзначатиме 14 грудня). За цей час журналісти не раз спілкувалися із засновниками й топ-менеджерами компанії, бували на виробництві, але прес-тур на це підприємство відбудеться вперше! Запрошуємо представників ЗМІ на власні очі побачити деякі технологічні цікавинки та інноваційні розробки, поспілкуватися з керівниками й навіть «протестувати» деякі вироби. Прес-тур відбудеться в четвер, 12 грудня, орієнтовна тривалість – три години.
На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клуб Ігор ФЕДОРЕНКО. «На яких умовах друковане ЗМІ може використовувати інформацію про публічних осіб, розміщену в Інтернеті, і яка відповідальність передбачається, якщо така інформація виявиться недостовірною?» – Публічні особи – це особи, «які обіймають державні посади й (або) користуються державними ресурсами, а також усі ті, хто відіграє певну роль у суспільному житті в галузі політики, економіки, мистецтва, соціальній сфері, спорті чи в будь-якій іншій галузі» (Резолюція №1165 (1998) Парламентської асамблеї Ради Європи про право на недоторканність особистого життя).